Díky službě Zásilkovna máme dnes více jak 800 výdejních míst po celé ČR a na Slovensku. Využijte rychlé dopravy zboží již od 59 kč. Více zde.

Výměna a vrácení zboží

Nekupujte zajíce v pytli. Pokud vám zakoupené zboží nebude sedět či s ním nebudete spokojeni, můžete ho do 14 dnů ode dne doručení vrátit nebo vyměnit, a to bez udání důvodu.

Jak postupovat

1. Zboží řádně zabalte společně s fakturou, kterou jsme vám s objednávkou zaslali. Do balíku přiložte také formulář pro odstoupení od smlouvy, který zasíláme jako přílohu e-mailu, jež Vás informuje o úspěšně provedené objednávce na našem e-shopu. Případně si formulář můžete stáhnout ZDE.

2. Balík zašlete na adresu naší kamenné prodejny: Franze Kafky 105/3, 589 01 Třešť. Mezitím nás na e-mail info@vlapa.cz prosím informujte, že nám zpět posíláte balík. Uveďte, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit peníze.

3. Pokud jste například netrefili velikost obuvi a požadujete výměnu za jinou. Zcela zdarma Vám požadovanou velikost zašleme.

4. Jestliže si budete přát vrátit peníze, jakmile k nám balík dorazí, zasíláme peníze na Váš účet, který uvedete ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Vrácení nekompletní zásilky

V případě, že zboží vracíte a požadujete vrácení peněz v plné výši i s cenou poštovného, je třeba nám zpět zaslat kompletní zásilku. Pokud tedy zásilka obsahuje více položek a vy nám vrátíte pouze část z nich, zasíláme zpět na váš účet pouze hodnotu zboží bez ceny poštovného.

Vrácení nekompletní zásilky a doprava zdarma

Pokud se vrácenou částí objednávky, která původně měla hodnotu přes 1 500 Kč, a vy jste při nákupu měli dopravu zdarma, její hodnota sníží pod tuto hranici, nárok na dopravu zdarma Vám zaniká. To znamená, že vám bude zaslána zpět částka, jež se rovná hodnotě vráceného zboží snížené o cenu dopravy.

Adresa pro zaslání balíku zpět k nám

Obuv VLAPA
Franze Kafky 3
589 01 Třešť

V případě jakýchkoliv otázek ohledně výměny nebo vrácení zboží nás kontaktujte.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.