Reklamace
Ze zákona můžete každý produkt do 2 let od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě.
Jak u nás při reklamaci postupovat
1. Zboží řádně zabalte společně s fakturou, kterou jsme vám s objednávkou zaslali.
2. Do balíku, který nám zasíláte zpět, také přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který jsme vám zaslali v e-mailu o potvrzení objednávky, nebo si jej můžete stáhnout zde.
3. Na balík zašlete na adresu naší kamenné prodejny: Franze Kafky 105/3, 589 01 Třešť
Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
Obuv VLAPA
Franze Kafky 3
589 01 Třešť
V případě jakýchkoliv otázek ohledně reklamace nás kontaktujte.