Reklamace

Ze zákona můžete každý produkt do 2 let od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě.

Jak u nás při reklamaci postupovat

1. Zboží řádně zabalte společně s fakturou, kterou jsme vám s objednávkou zaslali.

2. Do balíku, který nám zasíláte zpět, také přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který jsme vám zaslali v e-mailu o potvrzení objednávky, nebo si jej můžete stáhnout zde.

3. Na balík zašlete na adresu naší kamenné prodejny: Franze Kafky 105/3, 589 01 Třešť

Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží

Obuv VLAPA
Franze Kafky 3
589 01 Třešť

V případě jakýchkoliv otázek ohledně reklamace nás kontaktujte.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.