Reklamace

Ze zákona můžete každý produkt do 2 let od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě.

Jak u nás při reklamaci postupovat

1. Zboží řádně zabalte společně s fakturou, kterou jsme vám s objednávkou zaslali.

2. Do balíku, který nám zasíláte zpět, také přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který jsme vám zaslali v e-mailu o potvrzení objednávky, nebo si jej můžete stáhnout zde.

3. Na balík zašlete na adresu naší kamenné prodejny: Franze Kafky 105/3, 589 01 Třešť

Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží

Obuv VLAPA
Franze Kafky 3
589 01 Třešť

V případě jakýchkoliv otázek ohledně reklamace nás kontaktujte.

Doprava již od 49 Kč. Více o cenách dopravy .
Od 2 500 Kč máte dopravu zdarma
Zboží lze do 14 dnů vrátit nebo vyměnit. Více info .